reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jozef Meluš

Jozef Meluš

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Veci sa zmenili a stále zistujem že život nám prináša všeličo. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Výročie

Jozef Meluš

Výročie

Dnes je 1.júla.Predvečer môjho velkého výročia.Áno.Zajtra uplynie presne rok ododňa keď som sa druhýkrát narodil.

  • 1. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 104x
  • 10
Neschopnosť

Jozef Meluš

Neschopnosť

Tento môj dnešný blog je naozaj osobný a tak som váhal či ho pustiť do éteru.Po dlhom uvažovaní som sa rozhodol že prečo nie,veď nie som jediný človek v tejto krajine ktorému robí problém prvý kontakt s osobou opačného pohlavia.

  • 29. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 860x
  • 39
reklama
SkryťZatvoriť reklamu